shutterstock_502571134_edited.jpg
BEHANDLINGER FOR KROPP

AquaGold kalles ofte «The Golden Cocktail»  og er desidert det hotteste innen medisinsk hudpleie fra USA hvor kjendiser som bl.a. Kim Kardashian bruker Aqua Gold i sin månedlige hudpleierutine.

​

BEHANDLINGER FOR KROPP

Vi har flere ulike behandlinger for kropp som både reduserer fett og cellulitter, og strammer opp huden.

Behandlingene settes sammen individuellt ved en konsultasjon hos oss.

​

Mesoterapi basert på enzymer, koffein, naturlige ekstrakter og blant annet L-karnitin vil sammen redusere fett og cellulitter. Behandlingene vil aktivere lipolyse, drenere og forme huden. Koffein kombinert med enzymer virker fettforbrennende, mens L-karnitin og taurin stimulerer stoffskiftet til å brenne de frigjorte triglyseridene til energi. Koffein har også en antiinflammatorisk effekt for smertefulle legger/ben.
Denne formen for Mesoterapi bidrar til å eliminere de akkumulerte væskene som er i fettvevet.

Behandlingene vil resultere i:

•    Reduksjon av cellulitter
•    Oppstrammende effekt
•    Reduserer smerte i legger og vannretensjon
•    Bekjemper fettopphopninger ved å aktivere lipolyse
•    Forsterker blodkarene og mikrosirkulasjonen

MUSCLE FIT

Mesoterapi som forbedrer muskelmassen og defininerer musklene med naturlige ingredienser. Stimulerer fettforbrenningen og eliminerer væske og fett.

BELKYRA

«På grunn av EU-reglement er det ikke lov for oss å nevne reseptbelagte legemidler noen steder, heller ikke for å informere. All informasjon vil bli gitt på konsultasjon. – Men du kan også ringe/sende oss en sms eller epost så kan vi svare på det du måtte lure på.»

MUSCLE FACTOR

Mesoterapi som øker muskelmassen med naturlige ingredienser. Forbedrer oksygenering av blodet og forbedrer metabolismen i muskelfibrene.

XBC MESOTERAPI

XBC mesoterapi bekjemper cellulitter, drenerer og strammer opp huden.

Den øker også mikrosirkulasjonen og eliminerer avfallsstoffer.